Jun 13, 2013

Pieces of art....



God morgon!!
Här är andra dagen på sommarlovet (har egentligen inte lov men intalar mig det ;)) och jag har nog sovit ganska gott ändå. Tyvärr väntar en lång dag med bara städning här hemma för ingen verkar ha velat eller orkat ta tag i det...och konstigt nog görs det inte av sig själv. Så idag känns det helt ok att det regnar :) Vad har ni för planer för dagen?

Åhhh, jag verkligen älskar målade möbler....helst gamla då som inte många vill ha längre. Man kan ju göra så mycket som att använda sig av två kulörter eller fler, samma färg fast i olika styrkor, måla ett motiv, använda sig av bladguld eller bladsilver....ja, listan kan bli hur lång som helst.
Som vanligt behöver jag minst 100 rum för att få plats med allt jag älskar inom inredning :)


Good morning!
Today is day 2 of my summer holiday (I erally don't have a holiday but keep telling myself that to feel better;)) and I've slept pretty good come to think of it. Unfortunately my day will be filled with cleaning the house from top to bottom, which is ok since it's raining today :) What are your plans for today?

Ahhh, I really love painted furniture .... any old piece that no one wants anymore. You can create so many things, like using two or more different colors to make something spectacular, use the same color but in different strengths, paint a pattern, use gold or silver leaf.... The list goes on and on!
As usual I need at least 100 rooms to fit everything I love when it comes to interior design :)






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...