Apr 10, 2013

Two of my new favorites!


Rosenserien C-vitamin serum

This review will be in swedish since it's a swedish brand...
Så här beskriver de produkten:
C-vitaminserum med rosenrot är ett djupverkande serum som komplement till fuktkräm. Den ger en energikick med sitt stabiliserande c-vitamin och den vitaliserande rosenroten. Husen återfår och bibehåller sin spänst och lyster. Behandlingen kan återuppbygga hud som blivit solskadad. Kan ha en blekande effekt på pigmentfläckar, inga snabba resultat.

Det är svårt att så klart avgöra om den reparerar min solskadade hud men den levererar ändå. Den här kombon innan fuktkräm har verkligen gjort under för min hy. Den har verkligen blivit superslät och len. Jag får heller inga torra fläckar eller flagor som jag normalt får. Huden känns verkligen balanserad.
Jag älskar den helt enkelt!

I rate this 5/5!

The Body Shop Nutriganics Drops of Youth

This is what they say:
Our certified organic range has been created for the first signs of ageing. This innovative concentrate helps to enhance surface skin condition, leaving it looking smoother, fresher and healthier.
Smoothes
Instantly moisturising
99% of the ingredients are of natural origin.

I can't review this serum on its own since I have used them in combination. But I absolutely love them together. My skin feels so good and balanced. It's also incredible smooth, soft and hydrated.
Love this stuff!

I rate this 5/5!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...