Jan 14, 2012

Resolutions....


......don't forget to translate ;)

God morgon mina fina blogg läsare ♥

Brukar ni ha nyårslöften eller hur gör folk nu för tiden? Jag brukar faktiskt strunta i det men just i år har jag funderat och funderat på lite löften som jag banne mig ska uppfylla. Det här SKA bli ett fantastiskt år! Nu vill jag lägga tråkiga åkommor och depressioner bakom mig och bara köra!

Det gamla sedvanliga som träning och kost får stå med för det ska banne mig bli en livsstil för min lilla familj, istället för det gamla dåliga samvetet!

Bestämma mig helt enkelt för att vara glad. Om det känns deppigt.....
Skratta för guds skull så kommer det kännas bättre!

Ta för mig av det jag vill ha och sluta känna mig mindre värd!

Förvandla vårt hem till ett House of YES!

Vårda mina fina vänner....sen om det betyder att vi alltid får förflytta oss - so be it!

VÅGA MER!

.....och fortsätta blogga så klart och få den att nå ut till ännu fler inrednings intresserade.

All Kärlek Till Alla Er!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...