Aug 18, 2011

Besviken är bara förnamnet!


Jag blir tokig på mig själv och idag vill jag mest bara grina!
Hittade det här skåpet på en online auktion...bestämde mig för att jag måste bara ha det till vilket pris som helst. Vi behöver verkligen ett litet vitrinskåp och det här kändes perfekt.

Hade bestämt ett maxpris men när det kom, så bjöd jag över det jag hade bestämt....efter ett tag och en minut kvar på auktionen så tog jag ett snabbt beslut om att nu är det för dyrt, så jag la mig.
Så fort jag gjort det ångrar jag mig och auktionen tar slut :( Jag ville bara skrika rakt ut! Vilket idiot beslut! Kollade andra auktioner, blocket (hela sverige!) och tradera efter något liknande, men icke!

Hjälp! Är det någon som har sett ett liknande till salu eller har ett att sälja?
Hoppas, hoppas, hoppas....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...