Nov 17, 2010

Home Remedies?

Usch! Här sitter jag och tycker synd om mig själv :)

Jag har dessvärre åkt på en rejäl förkylning....en sån där, att så fort det kommer så kommer allt på en gång.
Täppt näsa fast rinnig i ena borren, super ont i halsen och tung i bröstet (vilket betyder hosta inom snar framtid),
igår lite varm, ont i bihålorna.......urk!
Vad sjutton ska man göra mot en ond hals? Jag har aldrig ont i halsen, inte sen tonåren med de årliga halsflussen - sedan dess inget! Bara för att man inte är van vid en åkomma så blir man genast lite ynklig :).....snackar vi täppta näsor är jag kung i ämnet med året-runt allergi så det skulle aldrig kunna knäcka mig.......
men lite ont i halsen....Hjälp!
Behöver lite tips på hur man lindrar en ond hals! för att äta pepparkakor verkar inte fungera.
Har testat en halv burk nu.......

:o(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...