Oct 1, 2010

Product Junkie......Coconut Oil


Coconut Oil är nog "the best kept secret" någonsin. Det kan användas till nästan allt! Själv har jag använt den i maten, i håret, i ansiktet och på kroppen.
Jag har haft keratosis pilaris i hela mitt liv. Vad är det kanske ni undrar? Jo, det är de där irriterande knottrorna på överarmarna, men de förekommer även på andra ställen på kroppen. De försvinner inte för något i världen.....förutom tills nu :) Kokosnötsoljan tog bort dem nästan helt. Smörjde in mig en gång om dagen efter duschen, precis som en hudkräm och efter några veckor var de borta. Tänk om någon hade talat om det för mig 20 år tidigare - vilken lycka det hade varit! De är fortfarande borta fast jag inte smörjt in på på 6 månader.....
Men som sagt, det är en mirakelprodukt för mycket: akne, allergi, svamp, brännsår, munsår, förstoppning, förkylning, torr hud, mun problem, diabetes, eksem, balsam, matförgiftning osv osv.....

Ni hitter den i hälsokosten och det måste vara den organiska som fortfarande smakar kokos!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...