Sep 16, 2010

Product Junkie: Hands

Vi vet nog att vi borde sköta händerna bättra än vad vi gör? Jag tvättar händerna tusen gånger om dagen så för mig är det superviktigt med bra tvålar och handkrämer. Dessa 3 produkter är helt suveräna och jag skulle inte byta ut dem för något....



Crabtree & Evelyn La Source Skin Therapy Hand Recovery är en scub för händerna
som ska användas ca 3 gånger i veckan.


Clarins Hand and nail Treatment Cream är en kändis bland handkrämerna och med all rätt.
Bästa handkrämen!.....och den kladdar inte.

Och så det enkla vaselinet. Den är helt klart bäst och billigast för torra och spruckna nagelband. Det har tagit mig alldeles nyligen till att förstå detta faktum, efter hundratals nagelbands fixar som inte fungerar.

(via Crabtree & Evelyn, Clarins, Klöver Vaselin)

1 comment:

  1. Toppen på faten kommer från ett fat jag hade tidigare som passa på gängstången , Härlig blogg kolla fört styleroom medn såg att du hade en blogg :) Och såg att vi bor nära .

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...