Sep 21, 2010

My own dressingroom...

När vi flyttade in hade vårt dressing room hela 3 små rum och en hall till ingång 2. Rummen var så små, så små, och inget av dem hade fönster. Vi fick riva en vägg och sätta för det vackra cowboy-hjul-fönstret :) och bli en större dressing room.



Vackrare än så här kan det inte bli ;)



Jag tvingade med en motvillig Jonas på auktion och köpte favvo soffan som jag klädde om i guld vinyl. Soffan fick så klart inte plats i bilen efter många försök så vi fick låna en annan....men vi lyckades iaf bryta av ett ben. Helt sjukt att den har klarat sig sen 1800-talet och så kommer vi och bryter av skiten för att bilen är för liten. Skäms lite när jag tänker på det!








Det minsta rummet längst in fick bli ett hem för mina älskade böcker! Konstigt, jag har verkligen hatat böcker i hela mitt liv tills plötsligt över en natt bara älska böcker.....brukade nästan bo på Dymocks i Sydney. Avskyr fortfarande bokhyllor, så böckerna göms bakom spegeldörrar.....
utrymmet räcker dock inte till för alla mina böcker :(






1 comment:

  1. Where did you source you wallpapers from?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...