Sep 6, 2010

Stockholm...


Sture Hof Höstsalong

Äntligen kom vi iväg till mitt Stockholm! Jag kände att jag verkligen behövde komma bort och träffa lite av mina gamla vänner i stora staden :) En helt perfekt dag som startade med super smarrig brunch på Berns med Mitch.....stackars kropp som bara levt på stenålderskost de senaste veckorna och sen trycker man ner mängder med kolhydrater, massvis med socker och vin! Vilka desserter!.....mums.
Sen bar det av till Sture Hof för att smygtitta på Sannas senaste projekt Eldstjälar!
Sanna, Sanna! En av mina äldsta vänner.....en av mina käraste vänner! Fina bilder som vanligt och det ska bli så spännande att få se projektet färdigt.
Utställningen hänger uppe en månad till så spring iväg och titta!








Köp eller låna Sannas böcker och LÄS!.....rekommenderas varmt. Gå även in på hennes hemsida www.sannafoto.se för otroliga bilder!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...